مصاحبه آرشیو خبر ها
وقتی یووه پیشنهاد داد،  انگار صاعقه به من زد

وقتی یووه پیشنهاد داد، انگار صاعقه به من زد

ماسیمیلیانو آلگری در مراسم معارفه خود به عنوان مربی جدید یوونتوس گفت به سنت پیروزی های این باشگاه تداوم می بخشد و دل هواداران را به دست می آورد. این مربی که هفت ماه پیش از نیمکت میلان اخراج شد، جانشین آنتونیو کونته شد که بعد از سه قهرمانی متوالی در لیگ ایتالیا در کمال شگفتی از سمت خود استعفا کرد.

آلگری گفت: " وقتی با من برای مربیگری یوونتوس تماس گرفتند، انگار رعد و برق به من زد. برای من افتخار بزرگی است. خوب می دانم که مربیگری در یوونتوس چه اهمیتی دارد، می دانم بله گفتن به تیمی مثل یوونتوس به چه معنی است. من از طرف باشگاهی منصوب شده ام که سنت و تاریخی بسیار غنی دارد. تمام سعی ام را می کنم که این باشگاه را به موفقیت های تازه برسانم."

آلگری کار سختی برای جانشینی آنتونیو کونته دارد چون او به عنوان مربی و بازیکن در یوونتوس هم محبوب بود و هم موفق و در سومین قهرمانی با یوونتوس به رکورد 102 امتیاز رسید.

آلگری ادامه داد: " ادامه دادن پیروزی ها مایه انگیزه و افتخار است. البته آسان نیست که چهارمین اسکودتوی متوالی را به تورین بیاوریم اما برای این کار خیلی باانگیزه ام "

انتصاب آلگری که قراردادی دوساله بسته مورد استقبال برخی از هواداران یووه قرار نگرفته که ناراحتی خود را در شبکه های اجتماعی منعکس کرده اند:

" ناراحتی هواداران یووه را درک می کنم که در یک روز مربی شان عوض شد. این واکنش طبیعی است چون از کونته بازیکن و مربی خاطرات خوبی داشتند اما من با سختکوشی، نتایج خوب، احترام و کار حرفه ای دل آنها را به دست می آورم."

یکی از نقاط ضعف کونته عدم کسب نتایج قابل قبول در لیگ قهرمانان اروپا بود و آلگری در این باره گفت:  "باید سعی کنیم عملکردی عالی در لیگ قهرمانان داشته باشیم. یوونتوس لیاقت قرارگرفتن در میان هشت تیم برتر اروپا را دارد."

این مربی 46 ساله که متولد توسکان است، بعد از دو فصل موفق در کالیاری در سال 2010 به میلان رفت و در نخستین فصل این تیم را به قهرمانی سری A رساند اما بعد از آن پله های تنزل را طی کرد تا جایی که در زمان رفتنش از میلان، این تیم با یوونتوس 30 امتیاز فاصله داشت.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
احمد رضا نیک اقبال
احمد رضا نیک اقبال«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: